Για πρώτη φορά, 237 ολόκληρα χρόνια μετά την μαρτυρική κοίμηση του μεγάλου Αγίου του Γένους Κοσμά του Αιτωλού (+24 Αυγούστου 1779 μ.Χ.), το ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ αποτυπώνει με την βοήθειά του και ανήμερα της μνήμης του, τον Χάρτη Απόβασης των Ξένων (Δυτικών-Νατοϊκών) Στρατευμάτων προς την Πόλη, αποκαλύπτοντας τα αινιγματικά χωριά "Κρά, Κράψη και Μουζίνα" που αναφέρει στις συνταρακτικές Προφητείες του!
ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ
1. "Από τρία μπουγάζια στενά, Κρά, Κράψη και Μουζίνα, θα περνούν πολλά στρατεύματα για την Πόλη. Καλόν είναι τα γυναικόπαιδα να βγουν στα βουνά. Θα σας ρωτούν αν είναι μακριά η Πόλη· εσείς να μη λέτε την αλήθεια, διότι θα σας κακοποιήσουν. Ο στρατός αυτός δεν θα φθάσει στην Πόλη, στη μέση του δρόμου θα μάθει ότι ο πόλεμος ετελείωσε"! (83)
ΕΡΜΗΝΕΙΑ: "Μπουγάζια" είναι οι δίοδοι, τα περάσματα, ενώ "Κρα, Κράψη (Γράψη) και Μουζίνα" είναι τρία χωριά τα οποία όπως φαίνονται στον χάρτη, βρίσκονται στην αλύτρωτη Βόρεια Ήπειρο, πάνω στον δρόμο που οδηγεί στην ελεύθερη Ελλάδα και συγκεκριμένα σε Κακαβιά, Καλπάκι, Ιωάννινα, Εγνατία Οδό, Μακεδονία, Θράκη, Κωνσταντινούπολη!
Από αυτά λοιπόν τα στενά περάσματα που βρίσκονται ανάμεσα σε βουνά και ποτάμια, θα περάσουν τα ξένα στρατεύματα για την Πόλη, ξεκινώντας από Βόρεια Ήπειρο και συνεχίζοντας προς την σημερινή Βόρεια Ελλάδα, εάν δεν φροντίσουμε να φράξουμε κατάλληλα και αποτελεσματικά, όταν πρέπει, τις διόδους...
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ: Ο Άγιος προειδοποιεί με την θαυμαστή Χάρη και Πρόνοια του Θεού, οι κάτοικοι των χωριών που βρίσκονται πάνω σε αυτόν τον δρόμο να απομακρυνθούν τότε και να κρυφτούν στα κοντινά βουνά, γιατί θα κινδυνεύουν από κακοποίηση, λόγω των κρουσμάτων απειθαρχίας των Δυτικών - Νατοϊκών και της απελπισίας που θα τους έχει κυριεύσει. Οι κάτοικοι και κυρίως τα γυναικόπαιδα θα κινδυνεύσουν τότε από βιασμούς, για αυτό πρέπει να κρυφτούν, ενώ συμβουλεύει να υπάρχουν διπλά τουφέκια για την προστασία τους:
2. "Θα σας ζητήσουν τα ντουφέκια. να έχετε διπλά. να δώσετε το ένα και να κρατήσετε το άλλο. Ένα ντουφέκι 100 ψυχές θα γλυτώσει"! (43)
ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ: Ο Στρατός αυτός λέει ο Άγιος δεν θα φθάσει στην Πόλη, καθώς "στην μέση του δρόμου θα μάθει ότι ο πόλεμος τελείωσε". Αλλά τότε ίσως είναι το πιο επικίνδυνο σημείο να διεξαχθούν έκτροπα, διότι όλοι αυτοί θα είναι ξεκρέμαστοι και το πιθανότερο χωρίς τρόφιμα και νερό, χωρίς να αποκλείεται να μετατραπούν πολλοί από αυτούς σε ατάκτους...
ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΤΑΥΡΟΣ: Τα στρατεύματα αυτά θα είναι υποτίθεται φίλια, "χριστιανικά" και θα πυροβολούν και θα σκοτώνουν και με την υποψία ακόμη ότι μπορεί να είναι απέναντί τους ισλαμιστές Αλβανοί, Βόσνιοι ή Τούρκοι. Γι΄ αυτό εδώ ο Πατρο-Κοσμάς και πάλι συμβουλεύει:
3. "Νάχετε τον σταυρό στο μέτωπο, για να σας γνωρίζουν ότι είσθε χριστιανοί", όπως ακριβώς τον είχαν στο μέτωπο τα καλπάκια των Μακεδονομάχων μας και τα σημερινά "τζόκευ" του Ελληνικού Στρατού. Δηλαδή το Εθνόσημο του Σταυρού...
Ο Άγιος αγωνίστηκε επί 20 ολόκληρα χρόνια να επανευαγγελίσει τους σκλαβωμένους Έλληνες, τονίζοντας παντού τη δύναμη του Σταυρού, στήνοντας παντού μεγάλους ξύλινους Σταυρούς όπου περνούσε, εξηγώντας με κάθε λεπτομέρεια σε πώς να κάνουμε τον σταυρό μας και δίνοντας με τα χέρια τους χιλιάδες σταυρουδάκια να να φορούν στον λαιμό τους μικροί και μεγάλοι Χριστιανοί!
Ο Άγιος αγωνίστηκε επί 20 ολόκληρα χρόνια να επανευαγγελίσει τους σκλαβωμένους Έλληνες, τονίζοντας παντού τη δύναμη του Σταυρού, στήνοντας παντού μεγάλους ξύλινους Σταυρούς όπου περνούσε, εξηγώντας με κάθε λεπτομέρεια σε πώς να κάνουμε τον σταυρό μας και δίνοντας με τα χέρια τους χιλιάδες σταυρουδάκια να να φορούν στον λαιμό τους μικροί και μεγάλοι Χριστιανοί!
Σήμερα δυστυχώς, τον σταυρό τους φορούν και κάνουν ελάχιστοι πια, τα παιδιά είναι κυριολεκτικά αφύλακτα και γι΄ αυτό πέφτουν σε τόσες θλίψεις, ενώ η δύναμις του Σταυρού δια του Χριστού είναι τεράστια και είναι ανίκητη (εν τούτω νίκα)!
Κλικ για μεγέθυνση στον χάρτη |
ΑΠΟΒΑΣΗ - ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΗΠΕΙΡΟ: Το ότι θα αποβιβαστούν τα ξένα αυτά στρατεύματα των Δυτικών στην Βόρεια Ήπειρο αλλά και θα βοηθήσουν στην ελευθέρωσή της, μας το βεβαιώνει ο Άγιος και με άλλη Προφητεία για την πόλη και λιμάνι των Αγίων Σαράντα, απέναντι από την Κέρκυρα:
4. "Θα μαζωχτεί το χιλιάρμενο στο Σκάλωμα (Άγιοι Σαράντα) και θάρθουν κοκκινογέλεκοι, να πολεμήσουν για σας" (62)
"Χιλιάρμενο" προφανώς σημαίνει "χίλια πλοία", δηλαδή πολύ μεγάλος Πολεμικός Στόλος. Άρα θα υπάρχει και πολύς ξένος στρατός για αποβίβαση.
"Κοκκινογέλεκοι" θα είναι πάντως και επομένως θα φορούν διακριτικό "κόκκινο γιλέκο". Τέτοιοι στο παρελθόν υπήρξαν οι ελεθοντές Γαριβαλδινοί, που ήρθαν να μας βοηθήσουν το 1912-1914 σε Ήπειρο και Μακεδονία κατά των Τούρκων και φορούσαν ερυθρό χιτώνιο, με αποτέλεσμα να τους αποκαλούν "ερυθροχίτωνες".
Αλλού πάλι αναφέρει ο Άγιος για και την στρατηγική Αυλώνα, πολύ πιο πάνω από την Χειμάρρα:
Αλλού πάλι αναφέρει ο Άγιος για και την στρατηγική Αυλώνα, πολύ πιο πάνω από την Χειμάρρα:
5. "Στην Αυλώνα θα γίνει χαλασμός. Θα έλθουν στρατεύματα να ελευθερώσουν τον τόπο" (21)
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΟΠΟΛΗΣ: Τα τρία στενά "μπουγάζια" (περασμάτα) Κρα, Κράψη (Γράψη) και Μουζίνα, είναι μέρος της περιοχής των χωριών της Δρόπολης (Δερόπολης), που θα δεχθούν και τον κύριο όγκο των ξένων δυτικών στρατευμάτων. Για τα χωριά αυτά ο Θεός άφησε μέσω της προσευχής του Πατρο-Κοσμά, συγκεκριμένες οδηγίες και συμβουλές:
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΗΣ ΔΡΟΠΟΛΗΣ: Τα τρία στενά "μπουγάζια" (περασμάτα) Κρα, Κράψη (Γράψη) και Μουζίνα, είναι μέρος της περιοχής των χωριών της Δρόπολης (Δερόπολης), που θα δεχθούν και τον κύριο όγκο των ξένων δυτικών στρατευμάτων. Για τα χωριά αυτά ο Θεός άφησε μέσω της προσευχής του Πατρο-Κοσμά, συγκεκριμένες οδηγίες και συμβουλές:
6. "Όσα χωριά είναι κοντά σε δρόμο πολλά θα τραβήζουν" (24)
7. "Η Δρόπολις θα πάθει, διότι ο τόπος είναι γυμνός" (25)
8. "Θα χαθεί η σοδειά της χρονιάς από την εύφορη Δρόπολη και - μάνα μου! - αίμα πολύ που έχει να χυθεί" (26)
9. "Λάκκοι και βράχοι στη Δρόπολη θα είναι γεμάτοι φεύγοντας" (28). Στο αντίστοιχο αλβανικό χειρόγραφο αναφέρεται πιο διευκρινιστικά: "Τα βουνά, οι χαράδρες και οι κάμποι της Δρόπολης θα γεμίσουν προσφυγιά". Αλλού πάλι αναφέρει σχετικά ο Άγιος: "Οι βράχοι και οι λάκκοι θα είναι γεμάτοι κόσμο" (72)
10. "Εις τα χωριά Πέπελη σεις άδικα θα φοβάσθε. τίποτε δεν θα πάθετε. Μόνον τα παιδιά σας που θα είναι στους δρόμους θα κλαίτε" (29). Η Πέπελη είναι δυο χωρία πιο κάτω από το Κρά, δίπλα σχεδόν στη Μονή Παναγιάς.
ΞΑΦΝΙΚΑ: Όλα αυτά θα γίνουν φαίνεται πολύ ξαφνικά και προφανώς είτε η εχθρική κατάληψη (Αλβανοί), είτε η συμμαχική απόβαση, θα είναι ένα απόρρητο σχέδιο, που θα αιφνιδιάσει πολλούς:
7. "Η Δρόπολις θα πάθει, διότι ο τόπος είναι γυμνός" (25)
8. "Θα χαθεί η σοδειά της χρονιάς από την εύφορη Δρόπολη και - μάνα μου! - αίμα πολύ που έχει να χυθεί" (26)
9. "Λάκκοι και βράχοι στη Δρόπολη θα είναι γεμάτοι φεύγοντας" (28). Στο αντίστοιχο αλβανικό χειρόγραφο αναφέρεται πιο διευκρινιστικά: "Τα βουνά, οι χαράδρες και οι κάμποι της Δρόπολης θα γεμίσουν προσφυγιά". Αλλού πάλι αναφέρει σχετικά ο Άγιος: "Οι βράχοι και οι λάκκοι θα είναι γεμάτοι κόσμο" (72)
10. "Εις τα χωριά Πέπελη σεις άδικα θα φοβάσθε. τίποτε δεν θα πάθετε. Μόνον τα παιδιά σας που θα είναι στους δρόμους θα κλαίτε" (29). Η Πέπελη είναι δυο χωρία πιο κάτω από το Κρά, δίπλα σχεδόν στη Μονή Παναγιάς.
ΞΑΦΝΙΚΑ: Όλα αυτά θα γίνουν φαίνεται πολύ ξαφνικά και προφανώς είτε η εχθρική κατάληψη (Αλβανοί), είτε η συμμαχική απόβαση, θα είναι ένα απόρρητο σχέδιο, που θα αιφνιδιάσει πολλούς:
11. "Θάρθει ξαφνικά. Να έχετε ένα σακούλι σιτάρι κρεμασμένο στη θύρα. Αυτό θα σας εμποδίσει φεύγοντας. Μην το αφήσετε. Να το πάρετε μαζί σας, για να φάνε τα παιδιά σας" (20)
Και σε άλλο σημείο:
Και σε άλλο σημείο:
12. "Θάρθει ξαφνικά. ή το βόιδι στο χωράφι, ή το άλογο στ' αλώνι" (74)
Το όργωμα γίνεται συνήθως μετά τα πρωτοβρόχια, κάπου προς Οκτώβριο - Νοέμβριο, ενώ το αλώνισμα αρχές Καλοκαιριού, Ιούνιο - Ιούλιο. Οι Ιταλοί π.χ. μας χτύπησαν όταν το βόδι ήταν στο χωράφι...
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Β. ΗΠΕΙΡΟΥ - ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΔΙΟΔΩΝ ΠΡΟΣ ΕΛΛΑΔΑ
Από όλα τα παραπάνω, τις σαφέστατες πλέον και σωτήριες οδηγίες του Πατρο-Κοσμά, προκύπτει ότι η μάνα Ελλάδα πρέπει αφ' ενός να εξασφαλίσει διπλωματικά και στρατιωτικά την θωράκιση του αρχέγονου Ελληνισμού της Βορείου Ηπείρου, που κινδυνεύει από τον Αλβανικό Ισλαμισμό και αφ' ετέρου να είναι έτοιμη και κυρίως το ΓΕΣ, να κλείσει ανά πάσα στιγμή και κατά τρόπο "αποτελεσματικό" όλες τις διόδους προς Ελλάδα, τόσο προς Κακαβιά, Δρυμάδες, Κρυσταλλοπηγή, όσο και τις κάθετες διόδους προς Εγνατία, ώστε τα ξένα τότε στρατεύματα να μην εισέλθουν στην χώρα μας τραβώντας για την Πόλη, το επίκεντρο της επερχόμενης Παγκόσμιας Σύρραξης, αλλά να αναγκαστούν να βαδίσουν από τον πάνω δρόμο (Παραεγνατία), μέσω Σκοπίων και Βουλγαρίας...
Οι οδηγίες του Πατρο-Κοσμά, δύο αιώνες μετά, είναι μοναδικές, θαυμαστές και συγκλονιστικές! Είναι Επιτελικές, ώστε να κατευθύνουν σωστά και σωστικά το έθνος και τον λαός μας, στο μεγάλο Ποθούμενο του Γένους...
Άγιε του Θεού, πρέσβευε υπέρ ημών
ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ.gr
Δείτε σχετικά
Ας δούμε την έκθεση του Προξένου Αργυροκάστρου, Π. Καρυτσινού, προς την Πρεσβεία Κωνσταντινουπόλεως, σχετικά με την οθωμανική απογραφή στο σαντζάκι Αργυροκάστρου. Οι Οθωμανικές αρχές απάλλαξαν από το καθήκον του απογραφέα κάποιον Αναγνώστη Μουζίνα, επειδή αυτός επέμεινε να καταγραφούν οι Αλβανοί χριστιανοί ορθόδοξοι κάτοικοι ενός χωριού απλώς ως χριστιανοί, ανείκοντες στο Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κωνσταντινούπολης, και όχι ως Αλβανοί Χριστιανοί. Ο Μουζίνας δηλαδή ήθελε να μην καταγραφεί η καταγωγή των κατοίκων του χωριού. Ο Έλληνας πρόξενος, υπηρετώντας την πολιτική της κυβέρνησης του (σκοπός της οποίας ήταν η αφομοίωση και ο εξελληνισμός των Αλβανών Ορθοδόξων), κατακρίνει την πράξη των Οθωμανικών αρχών να απαλλάξουν τον Μουζίνα. Σύμφωνα με τον Πρόξενο: «…τον Αναγνώστην Μουζίναν, αντικατασταθέντα δι’ ετέρου, διότι, κατά τας πρώτας ημέρας της απογραφής, επέμεινεν, ίνα οι κάτοικοι του αλβανοφώνου χωρίου Μουζίνα, του καζά Δελβίνου, απογραφώσι, κατά την επιδήλωσίν των, ‘Ρουμ - Πατριαρχικοί’ και ουχί ‘Ρουμ - Αρναούτ - Πατριαρχικοί’» και παρακάτω ο Έλληνας Πρόξενος λέει «ολόκληρον το χριστιανικόν στοιχείον του Σαντζακίου Αργυροκάστρου είναι και μένει ενιαίον και αδιαχώριστον, μίαν και μόνην αποτελούν εθνότητα την ελληνικήν.» (Α.Υ.Ε., 1905, αακ ΙΕ’, αρ. 129, Προξενείο Αργυροκάστρου προς Πρεσβείαν Κωνσταντινουπόλεως, Αργυρόκαστρο, 15 Δεκεμβρίου 1905)
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλώς, το χριστιανικό στοιχείο του Αργυροκάστρου δεν ήταν ούτε τότε (το 1905) αλλά ούτε και τώρα εξ’ ολοκλήρου ελληνικό, αλλά τα λόγια του Πρόξενου είναι πλήρως ευθυγραμμισμένα με την ελληνική προπαγάνδα, η οποία έχριζε Έλληνα τον κάθε χριστιανό ορθόδοξο που ζούσε στη νότια Αλβανία.
Χαρακτηριστικές είναι και οι οδηγίες που έδινε το Υπουργείο Εξωτερικών στον Νομάρχη Κέρκυρας, όταν τον Μάιο του 1911: «Καθ’ όσον αφορά την Αλβανίαν, επειδή εν τη χώρα ταύτη δεν δυνάμεθα να έχωμεν ιδίας βλέψεις, το κύριον ημών μέλημα είναι να εργαζώμεθα αθορύβως και δεξιώς παρά τοις Αλβανοίς ίνα εδραιώσωμεν παρ’ αυτοίς την προς ημάς πεποίθησιν και ότι το μόνον έθνος μετά του οποίου δέον να συμπράξωσι και συνεννοηθώσιν είνε το Ελληνικόν, το οποίον κοινά προς αυτούς έχει τα συμφέροντα.» (Α.Υ.Ε., 1911, 34.1, Υπουργείον Εξωτερικών προς τον Νομάρχην Κερκύρας, Αθήνα, 23 Μαΐου 1911.)
Αθόρυβα λοιπόν και πολύ προσεκτικά θα έπρεπε να εργάζωνται οι Έλληνες, ώστε να πετύχουν τον σταδιακό εξελληνισμό των Αλβανών. Αν και δεν αναφέρονται ανοιχτά στον πρόθεση τους για τον εξελληνισμό, παρόλα αυτά είναι ξεκάθαρο ότι αυτό εννοούν.